25 Mart 2016 Cuma

Garip Bir Olay

     O gece arkadaşlarla içkiye falan takılmıştık sonra saat gece 12 gibi evlere dağıldık.Bilgisayarı açtım oyun yükleyecektim. Oyunu halledeyim falan derken tavandan sesler geldiğini duydum. Feneri alıp yukarı çıktım kimse görünmüyor ve seste duyulmuyordu faredir diye düşündüm . Aşağı bilgisayarın başına indiğimde sesler dahada arttı bu çıkıp bakmaya cesaret edemedim. Sesler 2-3 dk devam etti ardından kapı tıkladı evde tek olduğum için açmadım ne kadar süre kapı çaldı hatırlamıyorum uyumuşum telefon sesine uyandım arkadaşım Selçuk arıyordu garip bir ses tonuyla balkona çık dedi, kapattı. Gecenin bu saatinde burada ne işi vardı diye düşünürken pencereye gittim . Selçuk yere bakıyordu birden ona baktığımı hissetmiş gibi gözlerini bana çevirmişti işte o an kalbim yerinden çıkacak gibi oldu. Odama gittim Fikret'i aradım akşam takıldığım arkadaşlardan.Selçuk gelmiş kapının önünde falan derken kanka dedi Selçuk orada olamaz, nasıl olamaz niye olamaz dedim Fikret'in dediği cümleden sonra resmen dondum. Selçuk bizim kapının önünde!

1 yorum: